2023. július 2., vasárnap

Sült pulykaszárny


 

 

- 2 db pulykaszárny ketté vágva

 

-  befűszereztem - só, pirospaprika, őrölt bors, majoránna, kakukkfű -


- sütőtálba tettem a szárnyakat, közé szórtam pár gerezd fokhagymagerezdet, 2-3 evőkanál libazsír és 2-3 dl víz


- lefedtem a sütőtálat és nagyobb hőfokon 1 órát sütöttem


- majd megfordítottam a szárnyakat még pótoltam a vizet és közepes hőfokon még 1 óra sütés, de közben forgattam és locsolgattam a húst


- nagyon finom omlós lett, de ennek a hosszú sütési idő a titka


- jó fél kg burgonya hámozva, kockára vágva, sós vízben megfőzve


- majd leszűrni a burgonyát vajat hozzá téve áttörni és végül tejföllel simára keverni


- paradicsomsaláta - fél kg paradicsom apróra vágva, pici só és őrölt bors - mivel levet ereszt nem szoktam mást hozzátenni


Jó étvágyat! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails