2022. március 27., vasárnap

Cirmike

 Cirmike erős bátor, olyan mint a gladiátor...

mint ahogy Erzsike mondaná :-)

Finom és vitaminnal dúsított ételeket kap

és így végre nem olyan kis pehelysúlyú mint amilyen volt, mert a terhesség és betegség minden erejét elvette.

1 hónapja műtötték, nálam már 3 hete van és szerintem szépen felépült.

Sajnos a végbélzárral gondok vannak,

rendesen alomba végzi a dolgát azzal nincs gond,

csak mikor elernyed vagy játszik akkor egyáltalán nem érzékeli és jönnek a kis bogyók,ezért szobacica nem lesz.



Rengeteg játéka van és imád játszani,

persze legfőképp azt szereti ha vele együtt játszom, ezt a cicát lehet nyúzni dögönyözni mindent tűr. :-)

Már 10 hónapos de még nagyon kölyök,

imádja a babusgatást, ami kimaradt az utcai kóbor életéből, azt most bepótolja.

 



Kertes házas gazdi kellene neki, ahol simogatják és kint lehet,

mert most hogy érzi a jó időt, nagyon menne kifelé,

azért ő kinti cica volt eddig és hiányzik neki a zöld terület,

imád fára mászni.

Ezt én vicceskedtem neki, hogy egérkét tettem a tálkájába.

:-)


 



2 megjegyzés:

Vera írta...

De szép cicus... Nem lehet hogy később zár...és nem lessz baleset?és akkor nálad maradhat?Köszönöm...

csipike írta...

Még elviszik orvoshoz, csak nem adtam oda amíg nem erősödött meg, mert nagyon gyenge volt még két hete. Nekem nincs kertem. :-(
Mindenképp csak jó gazdihoz adjuk! :-)
A trikolor is nagyon jó helyre került.

Related Posts with Thumbnails