2020. december 30., szerda

Tejfölös lencsefőzelék, sült oldalas

 

Lencsefőzelék:


- 40 dkg lencse alaposan megmosva

 

- felönteni vízzel, hogy jól ellepje, sózzuk

 

- ha puha, akkor rántást készíteni: 2 dkg zsír, 2 dkg liszt, 1 kis fej finomra vágott vöröshagyma, őrölt pirospaprika


- ecettel és babérral is lehet még ízesíteni


- én már habarni szoktam, tejfölbe elkevert liszttel, és hagyma nélkül készítem


Sült oldalas: 


- oldalast csontonként elvágni


- sózni és tepsibe tenni


- fokhagymagerezdeket és paradicsomot közé tenni, kevés víz


- lefedve 1 órát sütni, majd fedés nélkül pirosra pirítani


Én közben átforgattam és még kevés vízzel pótoltam, hogy ne égjen alatta a zsír.

Fenséges finom puha lett!




 

1 megjegyzés:

Aloha írta...

Nagyon jól néz ki, biztos finom is!
Kedves Csipike!
Egészségben és szerencsében gazdag, boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek! ☺

Related Posts with Thumbnails