2012. február 20., hétfő

Heti terv



Házitündér - 3.hét fürdő

- tükör és polc letörlése
- kuka kimosása

- toalett ülőke letörlése
- wc csésze és kefe ecetes tisztítása

- mosdó és kád ecetes tisztítása

- mosógép mögött portalanítani
-mosógép mellett rendet tenni, felmosni

- rácsos polcon rendet tenni és lemosni

- heti menü megtervezése
- bevásárlólista megírása
- posta
- virágbolt


Ma megnéztem a hűtő kínálatot és hogy milyen hitel lehetőségek vannak. Azt hiszem hitel nélkül lesz a vétel, mert annyi mindent kérnek hozzá...
Talán sikerült a márkát és méretet kiválasztani, ez sem olyan egyszerű mint gondolná az ember.
A következő kérdés pedig, hogy hová tegyem? mert ugye ebben a hatalmas konyhában minden centiért meg kell küzdeni. Próbálgattam mit hová tegyek át, le fel pakoltam a polcról, arrébb tologattam polcot, asztalt, így nem jó, úgy nem jó, aztán végre megtaláltam a megoldást. Na de hogy jó e, az majd akkor derül ki, ha itthon lesz és nem csak centivel méregetem a helyét.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails