2021. július 6., kedd

Erkély kert 2021/2

 Az előző bejegyzésnél történt a mostani ültetés.

Akkor már elvirágoztak az árvácskák.

Helyette lettek a ciklámen muskátlik,

nagyon szép két erőset vettem.




Ez az apró virágú aminek elfelejtettem a nevét,

nem fog megnőni, direkt erre a fém virágtartóra vettem.

Verának köszönöm a segítséget, vinka a virág neve.


 

Dugványoztam a még virágzó szegfűből,

de nem eredt meg.



Az elmaradhatatlan petúnia.



Nagyon megörültem a porcsinrózsának,

már egy ideje nem volt magom,

pedig imádom ezt a virágot.

Vettem 3 tövet, ami mára olyan bokros lett,

 hogy majd szét kellene ültetnem.



Az erkélyajtóból ha kinézek ezt látom

:-)



2 megjegyzés:

Vera írta...

Én is sokszor elfelejtem, a virágok nevét... vinka aminek elfejtetted a nevét.Évekig fogtam a magot én neveltem ,de egyik pillanatról a másikra sorra menntek tönkre, valószinű, sikerült valami betegséget összeszedniük... úgy hogy szépen mind kipusztult...Újat meg nem vettem, mert amennyi nekem kell-enne kemény tizezrekbe kerülne, inkább nem vettem semmit..Szépek a virágjaid...

csipike írta...

Köszönöm szépen, gyorsan felírtam a nevét az albumba, hogy el ne feledjem! :-)

Related Posts with Thumbnails