2013. június 5., szerda

Sült apró újburgonya



- apró újburgonyát megtisztítani - az én taktikám, hogy zacskóba teszem, sót öntök bele és pici vizet, jó alaposan átdörzsölöm - így sokkal könnyebben lejön a héja, még kicsit késsel átkapirgálom


- megmosom, majd leszárítgatom

- forró bő zsiradékban sütöm...először lefedve közepes lángon

- majd ha picit puhult, akkor fedő nélkül pirosasra sütöm...közben párszor megkavarom

- közben petrezselyemzöldet megmosom és apróra vágom

- előkészítek egy edényt amibe beleöntöm a zsiradékot

- majd fedővel letakarom amiben a krumplit sütöttem, kicsi rést hagyok és óvatosan leöntöm róla a zsiradékot

- gyorsan meghintem sóval és a petrezselyemmel...ráteszem a fedőt és jó alaposan összerázom...majd egy kicsit így hagyom lefedve

Én ezt így tanultam Anyukámtól, fenséges finom. Rántott husi, uborkasali hmmm :-)


1 megjegyzés:

Kati írta...

El tudom képzelni, hogy finom:) Kipróbálós:)

Related Posts with Thumbnails