2013. június 30., vasárnap

Erkély mini kert :-)

A mini kertészet alanyai...2 tő törpe paradicsom...és petrezselyem.


Törpe paradicsom itt még csenevészen...a kánikulában kicombosodott.


Átültetés után szépen virágzik az egyik tő paradicsom...mert a másik megadta magát, sárga levelek, dudorok a tövén, azokat levágtam...még adok neki esélyt ;-)


A petrezselyem is szép dús, frissen szüretelhetem az ételekbe :-)


Volt egy tasak vegyes virágmagom, így árulták, hogy 12 fajta volt benne.
Mivel 20 centistól -160 centisig tettek bele, gondoltam kiválogatom :-)
Szemöldökcsipesz és mini csavarhúzó segítségével tologattam ide oda az apró magvakat...beletelt egy kis időbe  :-)
Mondom hát mire való a net?..majd ott megkeresem, hogy melyik virágnak melyik a magja.
Meg ahogy azt móricka elképzeli :-)....véletlenül sincs ilyen a neten, pedig mindent előbányásztam, a kertektől a gazlaposokig, a képkeresőkön át...a nagy semmit találtam.

Üzenem a kertészeknek, hogy ezt az ŰRT pótolni kellene!!! ;-)

Ezek a magok - bíborka, bojtocska, borzaskata, fátyolvirág, lampionvirág,  sárga napsugárka, sóvirág, szalmarózsa, szamárkenyér, szarkaláb, vasvirág.
Dehogy melyiknek melyik a magja???


Egy esős késő délután mit tehet az ember...fotózgat ;-)



A mini kertészet virágai - maradt a megszokott muskátli és porcsin.
A muskátli is megállt a növésben...azért egy egy bimbócska megörvendeztet.
Ez az időjárás nagyon nem kedvez a virágoknak sem...telis tele szokott lenni ilyenkorra már virággal.


Porcsinom lassú növekedésben...pedig egy jó hónapja vetettem a magokat... a hideg miatt ki sem bújt...aztán a kánikulában erőt vett magán és kibújt :-)

2 megjegyzés:

Csilla írta...

Jót mosolyogtam a magválogatáson. :) Neked aztán van türelmed! Mi újság az eprekkel, már nincsenek? :)

csipike írta...

Sajnos nincs, megfagytak a ládákban. Hiába locsolgattam, nem zöldültek, egy picike zöld megindult, aztán meggondolta magát :-)
Valami folytontermő kellene, állítólag azok jobban bírják a balkon életet.

Related Posts with Thumbnails