2011. május 25., szerda

Vasban gazdag



- Az ember napi vasszükséglete 10-15- mg. Azt kevesen tudják, hogy eszerint 10 dkg sertésmáj tartalmazza a szükséges napi mennyiséget.

Érdekesség, hogy a borjú- és marhamájban csak fele ennyi vas van.

A csirkemáj viszont gazdag A-, B12-, B2- vitaminokban és folsavban.


Úgyhogy tessék megenni a finom húslevesből a májat, vagy jó kis hagymás májat sütni holnapi ebédre és nagyon finom a hideg sült csirkemáj felszelve kenyéren hmmm...


Házitündér 3.hét konyha: egy ideig bögréket gyűjtöttem... amiket nem használok azok a polc tetejét díszítik...ma elmostam őket és mellettük virít egy fikusz, most hogy meleg van, letusoltattam. Fikuszról tudni kell, sosem maradt meg nálam, ez kivételesen él és virul, pedig véletlen került a konyhába, gondolva úgy sem sokáig fog élni, jó lesz az ott fent a polc tetején...él és virul, növekszik, már duplája lett, pedig huzat is éri, meg főzéskor pára stb...amelyiket védtem óvtam, mind kimúlt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails