2011. május 26., csütörtök

Pudingos rakott palacsinta


- szokásos módon palacsintát sütni

- rétegezni a sorokat főtt pudingkrémmel és kakaós cukor + dió + lekvár töltelékkel

- alulra palacsinta, rászórni kakaós cukrot, diót és gyümölcsdarabos lekvárt
- palacsinta, erre pudingot kenni
- palacsinta, ismét a kakaós réteg...
- palacsinta, puding és így tovább, tetejére pudingot tenni, sütőben átsütni

A fél liter tejből főzött puding kb. 10 palacsinta rétegezéséhez elég. Én átvariáltam, elfeleztem a palacsintát mivel csak én ettem így krémesen, több lett a puding, a tetejére is bőven jutott. Olyan finom krémes állaga lett hogy hmmmm... :-) még másnap hidegen is finom volt.

Házitündér 3.hét konyha: hűtő tetejéről elpakoltam, letöröltem és a szelektív hulladékokat összegyűjtöttem, holnap reggel elviszem őket a tárolókba, nekem szerencsére közel van, itt a lakótelepen többet is elhelyeztek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Naggggyon guszta ez a palacsinta. Gyerekek úgy döntöttek, hogy ma ilyet kérnek :) Kispiros

csipike írta...

Remélem jól döntöttek és ízlett nekik :-)

Related Posts with Thumbnails