2011. április 29., péntek

Kókuszos süti


- 4 tojás + 13 evőkanál cukor - géppel jól elkeverni majd fakanállal 1 dl olaj + 1 dl tej + 13 evőkanál liszt + 1 cs sütőpor

- a tésztát ketté osztani és egyik feléhez 2 evőkanál kakaót + 2 evőkanál tejet keverni

- nagy gáztepsibe sütőpapírt tenni és az egyik felére rákenni a sárga, majd a tepsi másik felére a kakaós tésztát ( így lehet egyben megsütni 2 tésztát, saját találmány :-) ) mint a piskótát úgy sütni

- ha megsült késsel elvágni a sárga és kakaós tésztát egymástól és megkenni a krémmel:

- 5 dl tej + 5 evőkanál cukor + 3 evőkanál liszt - krémmé főzni és belekeverni 20 dkg kókuszreszeléket

- a tészta tetejére csokimázat kenni : 10 dkg porcukor + 2-3evőkanál kakaópor + 3 evőkanál víz - kicsit forralni és a végén 10 dkg vajjal elkeverni


Házitündér 3.hét konyha: csempét és munkafelületet ecetes vízzel letöröltem. Ez most rövid hét volt és mégis mennyi mindent sikerült megtenni.

5 megjegyzés:

mellissina2 írta...

Jól néz ki a kókuszos sütid,és gondolom ugyanolyan fincsi,a tészta megoldás tökéletes,így fogom sütni én is!!!Jövök máskor is!!!

csipike írta...

Finom volt, süsd meg, nem csalódsz benne. Én a vajkrémes sütiket nem szeretem, csak a főzött krémest vagy pudingost és ez sem csömör.
Gyere máskor is, ha időd engedi ;-)

mellissina2 írta...

Én sem szeretem a vajkrémet,csak a főzött krémeket.és jövök!!!:):):)

Névtelen írta...

Megsütöttem, nagyon finom volt! :) A krémbe csak 3 kanál cukrot és 10 dkg kókuszt tettem, a tetejére pedig zacskós tortabevonót. A sárga és a barna tésztát külön sütöttem, mert egymás mellett túl vastag lett volna a tészta.
Köszi a receptet: RAN

csipike írta...

RAN! Örülök hogy sikerült és ízlett ;-)

Related Posts with Thumbnails