2011. április 9., szombat

Házitündér

Házitündér címmel új fejezetet nyitok az életemben és a blogban :-)... mostanság nem sok időm van takarítani, így muszáj valami rendszert beiktatnom, kevéske időm hasznos kihasználására. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül.
Az ötlet nem az enyém, de saját profilomra igazítom...hátha sikerülne megvalósítanom.
Nekem csak a vasárnapom szabad, nehéz mindent belezsúfolni 1 napba.
Próba cseresznye, vagy sikerül, vagy nem :-)...a program lényege, hogy naponta 15 percig kell takarítani, persze hétvégén egy gyors portörlés, porszívózás és felmosás nem maradhat el, viszont a 15 percekben kell elvégezni, amiket jobb szeretek halogatni, olyan nem szeretem dolgok :-S

Elsőként szükséges egy füzet és toll...kipipálva, megvettem :-)


Kellékek egy részét beszerezni...kipipálva, megvettem. Azért ennél több kell hozzá, ez egy kis részlete.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails