2014. szeptember 24., szerda

Kézimunka kiállítás

Gyönyörű szebbnél szebb művek, én csak ámultam bámultam...

Bár már két goblent készítettem, de itt valami elképesztő apró hímzéssel készültet is láttam.

Minden elismerésem a kézimukát készítőknek és a szervezőknek, mert ezt megszervezni sem volt kevés munka...mondták, hogy sokkal több érkezett mint gondolták.

Téma szerint volt csoportosítva, ami nagyon tetszett, mert megkönnyítette az áttekinthetőséget.



Ebben a gyönyörű Művészetek Házában van a kiállítás.

Látni, hogy galériás, így a felső szint is zsúfolásig megtelt a kiállítandó művekkel.


Egy kis szemezgetés a kínálatból...









Elnézést a fényes pontokért a képeken, de egyszerűen képtelenség volt néhol fotózni az ablakok miatt, bárhová álltunk, mindig fényes lett.















 




















































A közel 700-ból csak egyetlen darabra lehetett titkosan szavazni.
Legalább húszra tudtam volna, kíváncsi leszek kik nyerik a díjakat.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails