2014. február 4., kedd

Kolbászos szendvics


Hétvégén kicsi gépemet felfrissítették, nagyon rendes szervízes gurum van ;-)

Szombat este kipurcant a vírusírtóm, anélkül pedig nem használom a netet, mert sok anyagom van fent. Hiába mondta az én drága gurum, hogy azért van D lemezem, hogy oda lementsek mindent ami kell...no de kérem én nőből vagyok...! :-)

Frissítés után IE-n is működik a blogom, végre olyan színű a fotó, mint amilyenre készítettem. Nekem mozillán csúnya színben tette fel.

No, de térjünk a szenvicsre :-)

Ez hideg...viszont ebből lett a meleg :-) , csak arról már nincs képem.

- vajjal megkenjük a kenyeret

- rátesszük a kolbászkarikákat

- szeletelt paprikát - paradicsomom nem volt, egyébként sokkal finomabb lett volna vele

- sajttal meghintjük és mehet a sütőbe vagy grillbe

Forró citromos teával kínáljuk, akár hétvégi reggelire, akár egy gyors vacsorára.



2 megjegyzés:

Kiss Gyuláné Litvay Ilona írta...

Drága Csipike!
lehet hogy én nem látom csak az elérhetőségedet bocsi.
Szeretettel meghívlak Szendi játékára!
http://konyha-labor.blogspot.hu/2014/02/ismerjuk-meg-egymast-ujra.html

csipike írta...

Köszönöm, olvastam! Nálad sajnos nem tudok megjegyzést hagyni, mert valami reklám izé jön :-)

Related Posts with Thumbnails