2014. február 24., hétfő

Hoppá... :-)

Meglepi ért pénteken :-)

Nem rég nyitott a közelünkben, egy coop mini üzlet. Munka után betértünk kolléganőmmel, kedvesek az eladók és ott árulják a kedvenc pékségem kenyerét.

Mit sem sejtve, kolléganőm kezébe nyomtam egy heti akciós újságot....


Ó mondom, milyen jól néz ki a palacsinta, valami hasonlót sütöttem....aztán nézem, nézem, mondom nekem is van ilyen narancsos tányérom....jobban megnézem....jééééé....hát ez az én fotóm :-)


Olyan jót nevettek rajtam....mondták, hogy süthetnék nekik is, mert igen guszta.

Ez egy nem várt elismerés...remélem a blogom is olvassa, aki feltette ;-)

Nem, nem csinálok belőle problémát, hogy illusztrációként felhasználták, nyugodtan megteheti bárki. Bármit lehet vinni, képet, receptet, ( egyébként az újságban lévő recept nem az enyém :-)...)

Nekem kódolva van a blogom, sokak bosszúságára :-)...inkább a szöveg miatt, egy egy téma megszerkesztése nem kis meló...azért, más is dolgozzon meg ;-)

Az elején én sem feliratoztam a képeket...azóta tudom, hogy ami egyszer felkerül a netre, az ott kering mindenhol....ezért nem teszek fel személyes fotókat ;-)

Erről mindenkinek más a véleménye...van aki a családi eseményeket is közzé teszi...más azon bosszankodik, hogy lopkodják a receptjeit és sajátként teszi közzé az illető....széles a paletta.
A pc guruk pedig azt mondják, aki egyszer feltesz valamit, az onnantól mindenkié...ezt jó tudomásul venni, nincs olyan hogy enyém, tied, övé...vagy ne tegyen fel semmit....no commen.

1 megjegyzés:

Kati írta...

Hát akkor gratulálok egyrészt:) De azért azt nem tartom jónak, ha fotókat/recepteket tulajdonítanak el, kérés nélkül, még ha a neten van akkor sem.

Related Posts with Thumbnails