2013. szeptember 18., szerda

Paradicsomos mozzarellás szendvics


Ez már sajnos nem az én paradicsomomból lett, annak szerintem lejárt az ideje, bár van még rajta zöld, de ebben a hidegben nem hinném hogy beérik.

Az a klasszikus kérdés, hogy - mit kellene enni uzsonnára? - gyakran bennem is felmerül.

Mozzarella sajtot nagyon szeretem, teljesen semleges ízű, van mikor csak magában is elmajszolgatom.

Vajas kenyérrel és paprikával is finom.

Olvastam egy tesztet, hogy melyik jobb. Nekem a szarvasi ízlik, kicsi vagy nagy, mindegy. Ettem már én is rosszat, vagyis nem ettem meg :-) hol kesernyés volt, hol érdekesen savanykás. Általában addig próbálgatok egy terméket, ameddig egyik beválik és aztán hűséges leszek hozzá ;-)

Akinek van friss bazsalikomja, tépkedjen rá ;-) és egy könnyű vitamindús uzsonnája lesz.




1 megjegyzés:

Kati írta...

Fini:) Én is szeretem:)

Related Posts with Thumbnails