2013. május 6., hétfő

Gerle tojások!

Akkora mázlim volt, hogy kis időre kirepült a fészekből, elüldözött egy másik gerlét. Gyorsan visszajött, a képen fent balra már ott van :-), iparkodtam a gépért és párat kattintottam.


A 2 szép tojás! :-)


Már vannak fiókák, csak sajnos nem látni, mert a platán tulsó végén költenek, majd ha nagyobbak lesznek, hátha sikerül lefotóznom őket.
Itt még kotlik, azóta kizöldült a fa.


Napról napra kizöldültek a fák előttünk is. Az ablaktól egy méterre van, így közvetlen közelről lehet gyönyörködni a bimbókban, ahogy kezdenek kibontakozni a levélkék. Minden reggel ellenőriztem mennyit nőttek :-)


A kőris is virágzik, finom édes illata van.


Platán is szépen zöldül, ott növekednek az új bogyók, amik finom tápláléka a tengeliceknek.
Egész télen nem láttam cinkét, de 1 pár lehet, mert jött inni az itatómra, annyira boldog voltam :-)
A zöldike is elhozta a fiókáját inni, megmutatta neki, hogy kell inni, többször belehajolt és csiripelte neki :-)...hatott a tanóra, mert aztán egyedül is bóbiskolt a picurka az itató szélén, nagyon cuki volt :-)


Átültettem a muskátlikat a ládákba. Már jönnek az új hajtások.
Kevesebbet teleltettem át, mert most a kamrában tároltam, ott nem sok helyem van. Így is lett 5 ládával és egy nagy cserépben.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails