2013. május 21., kedd

Epres túrós palacsinta






- palacsintát sütni


- megtölteni - túrót kevés tejföllel elkeverni, pici cukor vagy méz


- rákenni 1-2 evőkanálnyit minden palacsintára


- megszórni felszeletelt eperrel


- feltekerni, kicsit lazább lesz a puha töltelék miatt


Rakott palacsintához is príma ez a töltelék.


Palacsinta  

- 2-4 tojás, 1-2 evőkanál cukor, csipet só, elkeverni, majd pici tejjel hígítani.  

- annyi lisztet szórni hozzá, hogy simára keverhető tészta legyen.  

- ezután apránként hígítani tejjel, míg kellő sűrűségű lesz.  

Inkább kicsit sűrűbb legyen mint hígabb, mert akkor nem lehet szépre megsütni.

 




A mai nap kérdese - Repülni vagy nem repülni?
Ma nem repültek, korainak találták vagy csak lustik voltak.

Munka mellett már nem fogok ráérni lesni őket, így ma kihasználtam e lehetőséget :-)

Reggel ellenőrzés alatt voltam, míg a fiókákat fotóztam :-)


Ennél jobb képet nem tudtam hozni, pedig jópárat kattintottam, nagyon takarásban voltak.


Majd később, az egyik gerle szülő hívta a fiókákat.
Annyira el volt vele foglalva, hogy még én sem zavartam meg a búgásában.


A szülők együtt őrzik a területet.


Tündérkéknek eszük ágában sem volt repkedni tanulni...jót hűsöltek a levelek között.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Így is finom lehet, szeretném:)

csipike írta...

Tessék kipróbálni, nem bánod meg ;-)

Related Posts with Thumbnails