2012. július 12., csütörtök

Muskátli

Úgy örülök, hogy végre kicsit csillapodott a hőség.

Itt délen tegnap is tombolt a kánikula...estére elviselhetetlen volt a vihar előtti fülledtség. Öt percenként álltam fel a gép mellől, mentem ki az erkélyre...de ott is megsültem, ment a venti a lábamra...már ezt is kevésnek éreztem :-/...láttam a neten, hogy 11 körül a Duna mentén tombol a zivatar.

Sokkal hamarabb ideért mint gondoltam...jó is hogy sötétben láttuk amit láttunk, mert pusztító erővel érkezett...szó szerint azt hittem, nem maradnak meg a parkban lévő fák :-/ ...az erkélyem felismerhetetlen lett...reggel volt mit takarítani.
A csukott ablakokon keresztül befolyt alul az eső, mindez az erkély felől :-O ...ilyen még sosem volt.

Annyira még nem fázok, mint amennyire már szeretnék fázni, mert a besötétített lakásban is 28 fok van...ennél alább nem tudott lemenni...a 32-nél mondjuk jóval kellemesebb :-)

Ezek a képek jóval előbb készültek ;-)

Bimbó.


Dúsan szépen megerősödve.


Nagyon szépen beindult a virágzás. A tegnap éjjeli vihar jól megtépázta, szerencsére egymás mellett vannak a ládák, így jobban átvészelték, nem tudta letörni...rengeteg szirmot lefújt a szél :-O...azért még maradt rajta ;-)...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails