2010. október 20., szerda

Babapiskótás pudingos




- egy csomag babapiskóta és 1-1 cs vaníliás és csokis főzött pudingból készült

- 3 sorban készítettem, de jobb lett volna csak 2 sorban, mert így alig jutott közé puding, én egy műanyag dobozba tettem, mert ekkora szögletes jénaim nincs

- a piskóta felét lerakni egy tálba, ráönteni a fél liter tejből főzött csokis pudingot, majd ismét piskóta és a tetejére a fél liter vaníliás pudingot önteni

- igazán másnapra puhul meg, tálalásnál lehet díszíteni darával, vagy reszelt csokival, a puding is lehet más ízű, ki mit szeret

3 megjegyzés:

tücsi írta...

Azt írtad magadról, hogy nem vagy egy konyhatündér, de rácáfolsz az elkészített finomságaiddal. Egy igazi konyhatündér vagy:)))
Ahogy elnézem a blogodat, imádod a sütiket, velem együtt:)))) Nagyon guszta a pudingosod:-))

csipike írta...

Aranyos vagy! :-)
Édesség függő vagyok, viszont csak a könnyű és gyümölcsös változatok jönnek be... a cukrászati vajas brrrr...vagy csak nem jó cukrászdák vannak itt.

tücsi írta...

Most megint itt vagyok nálad, és ezt a sütidet, lehet, hogy a hétvégén elkészítem az unokáknak, nagyon egyszerű és finom. A vajas krémeket én se m szeretem, úgy ahogy mondod brrr...., szerintem csak rágondolok, és kiveri a számat.:(

Related Posts with Thumbnails