2010. július 17., szombat

Lekváros palacsinta



Csintalan palacsintát tanultam meg életemben először elkészíteni :-), először még Anya keverte ki a tésztát, aztán már profi módon én. Csak tejből készítem, az úgy finom szerintem - tojás, csipet só, némi cukor, pici tej - ezt jól kikeverni, aztán jön a liszt és apránként hígítani tejjel míg a merőkanál oldalán épp megfelelően csurog le, nem sűrűn, nem hígan, hanem közepesen :-)
Aztán már csak egy jó serpenyő kell és lehet sütni, én késhegyni vajat teszek mindig alá és úgy sütöm közepes lángon szép vékony palacsintákat.

Most lekvárosan kívántam, persze saját készítésű őszibarackos lekvárral. Szeretem kakaósan is, van mikor egyszerre gyűrném le mindkettőt és ekkor meghintem kakaóscukorral ,rá lekvárpöttyöket és úgy tekerem fel, naggggyon finom így :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails