2016. január 29., péntek

Gyors rakott burgonya


- 1 kg burgonyát karikára szelve, sós vízben, forrástól számítva 10 percig főztem

- sütőt begyújtottam, vékony falú tepsit 30*20cm kivajaztam és zsemlemorzsával meghintettem
( azért kell vékony falú tepsi, mert gyorsan akarjuk hogy megsüljön :-) )

- 4 db tojást, sót, borsot, kevés pirospaprikát kézi habverővel összekevertem és 4 deci tejjel felöntöttem, majd 10 dkg reszelt sajtot kevertem hozzá

- burgonyát leszűrtem és jó ujjnyi vastagon a tepsibe terítettem

- ráöntöttem a tojásos keveréket, villával megmozgattam, hogy a sajt is mindenhová elérjen

- kolbászt karikára szelve a tetejére tettem

- forró sütőben nagy lángon, 15-20 perc sütés

Nekem ehhez a mennyiséghez kell a 4 deci tej ( a recept kevesebbet ír ) mert így a burgonyát bevonja a tojásos sajt, finom lágy krémesre sül.





3 megjegyzés:

Aloha írta...

Kedves Csipike!
Hálásan köszönöm a receptet, hamarosan én is elkészítem!
További szép napot, jó hétvégét kívánok Neked! :-)

csipike írta...

Köszönöm! :-)
Jártam nálad, nagyon jó a "napi mosoly" :-) Neked is szép hétvégét!

Aloha írta...

Örülök, hogy jártál nálam!
További szép napot, és jó hetet kívánok! :-)

Related Posts with Thumbnails