2012. augusztus 18., szombat

Talán...

El nem kiabálom, de talán....

Szerda este volt utoljára...csütörtökön mint a kifacsart citrom úgy éreztem magam...később jártam be a héten dolgozni, megengedte a főnök.

Teljes diétán vagyok, próbálom könnyíteni kicsi vesém gyógyulását, mert hát mégis összetartozunk jóban rosszban.

Sómentesen élek...ez nem okoz gondot, mert kevés sót használok.
Pirítós - kifli kalács meg ne unjam, meg az egyik pékség elég sótlan pogácsákat süt ( amúgy is azt szeretem ) már megettem jó fél kilót :-)

No meg kompótok -

- alma
- meggy
- meggy-cseresznye
- őszibarack ( sikerült kőkeményet vennem, ebből jött az ötlet hogy őt is megfőzöm )
- szilva ( most is hűl egy jó fazékkal )

Mivel a tea már nem csúszik...a kompótlé viszont csúszik :-)... nagyon finom.

Befaltam egy serpenyő adagnyi sótlan krumplistésztát...egész finom volt így is :-) jól lepirítottam margarinon ahogy szeretem hmmm.

Mielőtt még megsajnálnátok összvissz csak fél kilót fogytam...bevallom féltem hogy több lesz, ezért igyekeztem ha diétásan is, de enni enni.

Bár nem tervezem, hogy beteg leszek, azért megvettem a vese diétások könyvét. Mert fogalmam nem volt róla mit lehet enni és mit nem.
Azt tanulmányozva táplálkozom.
A neten egyáltalán nem lehet ilyen recepteket vagy ötleteket találni, minimális információ van fent. Ezen nagyon meglepődtem, pedig sok ember kínlódik ezzel.

Ezért is írok róla bővebben, hátha valakinek segítség lesz.

Lúgosító ételeket érdemes enni és inni...a díjnyertes ásványvíz amit iszom, az pont lúgosít, sosem tudtam :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails