2012. augusztus 29., szerda

Grízes metélt őszibarack lekvárral

A csokis édességet most nem kívánom, viszont nagyon vágytam az édes ízre. Ahhoz képest hogy 2 napi adagot készítettem...elfogyott egy délután alatt :-)



- kevés zsiradékon grízt pirítani, épp csak rózsaszínűre

- majd apránként, evőkanállal vízzel öntözgetni, közben kevergetni míg kellően puha lesz a gríz

- sós vízben kifőzött metélt tésztát leszűrni, összekeverni a grízzel

Tálalásnál lekvárt, porcukrot kínálni mellé. Saját készítésű őszi lekvárral nagyon finom volt.


Bevallom az első adag pirítás kicsit barnább lett, megszagolva elég égett illat csapott meg, ezért új adagot pirítottam, ezért is írtam, hogy csak épp rózsaszínűre kell pirítani, mert könnyen odakap.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A megpuhult grízre szoktam szórni a cukrot és így jól magabá szívja az édes ízt.

csipike írta...

Biztosan jó lehet úgy is ;-)

Related Posts with Thumbnails