2011. augusztus 21., vasárnap

Lekváros piskóta


- 5 tojássárga + 5 evőkanál cukor géppel jól kikeverve, majd fakanállal óvatosan hozzákeverni 5 evőkanál lisztet, melybe egy fél csomag sütőport keverni és az 5 felvert tojásfehérje

- gáztepsiben lassű tűznél megsütni, lapos piskóta lesz, melyet 3 egyenlő részre vágni

- lapokat megkenni lekvárral, egymásra tenni

- felső lapra csokit csurgatni, csokit felolvasztani és vajat keverni hozzá

Én most a csokihoz tettem kakaóport és cukrot is, úgy főztem össze, majd villával rácsurgattam a piskótára.
Sütőpapírt használok, a piskótáról kicsit nehezebben jön le a papír. Ahogy kisül, lapos falapáttal óvatosan körbe körbe alányúlok és így könnyebben leválik.


Házitündér 4.hét kamra: Ma bepótoltam a heti lemaradást :-). Így bal oldalra visszapakoltam mindent, felső polcra a ritkán használt edényeket, alá pedig a befőtteket, konzerveket, persze mindent át kellett törölgetni. A hűtőre is visszakerültek a fakanalak egyéb tálaló szettek, nekem nagyobb tárolókban állnak vegyesen, hogy kéznél legyenek, mindent elmosogattam és most olyan szépen néz ki...a bal oldal...mert a jobb oldal még tátong az ürességtől :-/
Az erkélyről beljebb kerültek a holmik, így ma végre kényelmesen tudtam virágot locsolni :-)...örömmel tapasztaltam, hogy jól megerősödtek a szaporított muskátlis tövek, sőt van amelyik már virágzik is :-O

4 megjegyzés:

Kati írta...

Finom lehet így a piskóta.

csipike írta...

Csak kevés volt az egy rúd ;-)

mellissina2 írta...

Csak sütni kell az a baj!!! De ha küldesz akkor nem!!!
És tényleg brutál a hőség,nem akarom!!!!!!

csipike írta...

Küldök!!!! :-)

Related Posts with Thumbnails