2015. május 26., kedd

Erkély helyzet - 2015 május vége

Ültettem még bársonykát :-)


1 cserép kimaradt, így a virágtartóra került a szegfű mellé.
Olyan szépek :-)
Öröm kinézni az erkélyre :-)


Mini veteményes :-)
Ez a 2 tő paprika szépen nő.


A másik 3 viszont ilyen pici maradt,
fogalmam nincs róla melyik a fehérözön és a kaliforniai,
meglepi lesz nekem is.


Paradicsom ültetvényem :-)
Ma 2 koktélt rögzítettem jó nagy karókhoz,
a karókat is rögzítettem, mert ha vihar van, erre fúj a szél és dől minden.
A 3. koktél még növésben van :-)


Az egyik törpét tőből lefejezte a jég, azóta már kipendült, szép erős új hajtást hozott.
A másikon már van virág!!!!


és a koktél is virágzik!!!!!
mindjárt szüretelnem kell :-)

6 megjegyzés:

Vera írta...

Azért kiváncsi lennék miért jött vissza amit az utolsó posztodhoz írtam... kiváncsi vagyok ez is vissza jön e.-----vajon mi történt...és kinél...Nálad van valami gubanc, vagy nálam....

csipike írta...

Nem tudom, más nem írta. Nálam be van állítva a megjegyzés jóváhagyása, lehet hogy azért??

Vera írta...

Eddig is igy volt...Azért érdekes...itt is, itt van.. nekem meg visszajött"deliveri"...és még ir valamit.. Na mindegy... a fotokat is le lehet fényképezni...igy van nekem is fent Vahurkám...email cimed is kerestem hogy írok, de azt se találtam... Lényeg hogy megkaptad... Szeretem a túrogombocot....

csipike írta...

Majd lefotózom és felteszem ;-)

Vera írta...

Nagyon érdekes... amit most tettél közzé, amit írtam, nekem rögtön vissza jön hogy technikai hibád van... ez is vissza jött...

csipike írta...

Ez ellen nem tudok mit tenni, más nem jelezte, igaz nem sokan írnak.
Megkerestem az albumot, lesz pár fotó, sajnos nem élesek sem a kép, sem a szín, azért majd felteszem ;-)

Related Posts with Thumbnails