2011. augusztus 27., szombat

Hapciiiii.....

Lassan 2 hete mást sem csinálok, csak fújom és fújom az orromat :-S uuuutáááálooom

Igen, allergiás vagyok már vagy 10 éve a parlagfűre. Már nem szedek rá semmit, és nem fújkálok semmivel, sokkal rosszabb volt míg használtam rá mindenfélét.

Megtanultam vele élni...vagyis kerülöm a rokonait étkezésben, legfőképp a dinnyét, már nem is kívánom, néha a szezon elején elmajszolgatok 1-1 cikket belőle. Tulképp paradicsomot, cukkinit sem szabadna, de azt nem bírom ki. Uborka, burgonya...és még sorolhatnám.

Ilyenkor semmilyen teát nem fogyasztok, ez jó pár évembe telt, mire rájöttem. Legfőképp gyógynövényből tilos inni, de még a gyümist sem kívánom...pedig ősztől tavasz végéig gyümölcsös teán élek.

Ebben a másfél hónapban, még csak véletlen sem kirándulgatok semerre, kifejezetten jót tesz a betonon belüli élet...leszámítva a szélfúvást...mert az brutális :-/


2 megjegyzés:

Kati írta...

Nem lehet könnyű neked biztos, most a nyáron láttam, hogy nálunk fele is megjelent a parlagfű, pedig eddig hála istennek nem is láttam élőben.

csipike írta...

Akkor oda kell költöznöm ;-), ez azt jelenti, hogy ezek szerint nincs felétek parlagon terület. Sajnos itt sok megműveletlen föld van és ez a probléma. kb. 1,5 millió ember allergiás nálunk, azért ez elég nagy szám :-/

Related Posts with Thumbnails