2024. július 2., kedd

Foltvarrók

a szabadban, ebben a jó melegben.

 


 





2 megjegyzés:

Vera írta...

Te is foltvarroskodsz? nekem nagyon tetszett, de valamiért nem jön be... Nekem a próba darabok nem sikerültek, igy aztán feladtam...Nekem nem éri meg a rengeteg idő, amikor van más kézimunka ami jobban megy...

Tavasszal nagyon sok volt egyszerre az eső, ezért hirtelen kezdtek a fák nőni, aminek a következménye a kéreg vetkőzése lett sok helyen, Pécsen is... furcsa látni, hogy sok helyen a fakéreg a fa alatt.Pécsen sokan megijedtek a rengeteg kéreg láttán a fák körül, és nem tudták mire vélni a történteket.
Nálunk évek óta a tiszafa vetkőzik ilyen tájt, de nem ekkorra" táblákba" jön a fakéreg...

csipike írta...

Nem varrok. Én csak bámészkodok, mindig elmegyek megnézni őket. :-)
Igen, aki nem ismeri ezeket a fákat, mindenki megijed hogy mi ez a recsegés, ropogás :-D

Related Posts with Thumbnails