2011. június 21., kedd

Szalvéta



A gondosan megterített asztal is lehet remekmű, főként, ha az alkalomhoz illően hajtogatott szalvéták díszítik. Egy kis kézügyesség és idő kell hozzá, pár hajtogatási ötlet képekkel illusztrálva:





(forrás:http://www.ventoza.hu/hu/aloldal/tippek-trukkok-26/szalveta-hajtogatas-215)


Házitündér 2.hét kamra: ma az üres üvegeket és bödönt és egyebeket szortíroztam amik majd mosogatásra várnak. De a polc alját teljesen kimostam, a téli hagymákat is átnéztem, párat kénytelen voltam kidobni. Halad ez halad ez...de sosem lesz vége, vagy igen?! :-O

2 megjegyzés:

tücsi írta...

Azt hiszem én nem fogok szalvétákat hajtogatni, ehhez az unokáimnak van kedve:))
Én csak szalvéta gyűjtő vagyok, de abból van jócskán:-))

csipike írta...

Régen én is gyűjtöttem, de már nem.

Related Posts with Thumbnails