2011. június 1., szerda

Spenót és fasírt


- spenót, saját készítésű mirelitből készült - kevés vajon megfuttatni, majd kevés vízben párolni, ízesítés fokhagyma, só, cukor

- lisztes tejes habarással besűríteni

- fasírthoz most nem volt darálthúsom, így mellfilét nagyon apróra vágni és elkeverni kevés áztatott kenyérrel, 1-2 tojással, ízesíteni só, bors, pici pirospaprika, fokhagyma, petrezselyem

- összegyúrni, pogácsákat formázni és zsemlemorzsában meghempergetni majd megsütni, ki olajban, ki tepsiben - én tepsiben sütöttem, olajos ecsettel jól megkentem és most nem lett olyan száraz, félidőben megfordítottam és másik oldalát is áthúztam olajos ecsettel

Spenótot nagyobb mennyiségben veszem meg, majd adagonként lefagyasztom, így mindig konyhakész állapotban vár az esti főzésnél :-)
Bár utálom pucolni, de annyira szeretem, hogy meghozom magamért ezt az áldozatot :-), ha a szárakat leszedtem, akkor jól megmosom és pár percig főzöm sima vízben, ha megfonnyadt szűrőben lecsöpögtetem, majd késsel finomra szelem és jól kihűtve zacskózom be, aztán mehet a fagyóba.


Házitündér 4.hét szoba: folytatódott a fiók rendezés...hogy néha miket talál az ember egy ilyen rendezés alkalmával, már megérte a pakolászás :-)

3 megjegyzés:

Kati írta...

Finom ebéd lehetett, én is szeretem.

mellissina2 írta...

Szeretem!!!!

csipike írta...

Lányok, akkor egyezik az ízlésünk ;-)

Related Posts with Thumbnails