2011. június 2., csütörtök

Epres álom


- tejfölt kevés cukorral elkeverni

- babapiskótát tördelni bele és feldarabolt epret keverni hozzá

- egy nagyobb tálban is lehet készíteni és utána adagolni, vagy kisebb kompótos tálkákba szortírozni

Nem kell hozzá sok cukor, mert édes a piskóta és az eper is. Pár órát hűtőben állni hagyni, vagy másnap tálalni, addig megpuhul a piskóta is és összeérnek az ízek.
Nagyon finom ;-)
Másnap megcsináltam joghurtosan is, nem is tudom melyikkel volt jobb, savanykásan is ízlett, a zsírosabb tejfölös meg olyan krémesebb volt... csak faltam és faltam :-)


Házitündér 4.hét szoba: bútor fényezés volt a program, vagyis a szekrény ajtók, a polcok nem, arra kevés a 15 perc ;-), közben a tévé képernyőjét is letöröltem.
Ma kicsit hamarabb jöttem haza, mert fűtés leolvasás volt és hát nem is tudom, hogy bánatomra vagy örömömre, de elcsábultam...puncsos minyon volt a csábítóm :-) meg egy kis sorozat nézés, szóval olyan csajos késői délutánt tartottam :-)

4 megjegyzés:

Kati írta...

Guszta.

csipike írta...

És finom, feltétlen próbáld ki ;-)

mellissina2 írta...

Minden ami epres!!!!

csipike írta...

Bizony ;-)

Related Posts with Thumbnails