2011. január 25., kedd

Meccs állása


Ebből már sejteni lehet, hogy még nem én nyertem :-)
Tegnap vettem folyékony tisztítót, már fél flakon benne van, elvileg hatnia kellene, elvégre a szódabikarbóna-ecet páros könnyített a dolgán ;-)
Feltétlen vegyetek fel gumikesztyűt! Én nem tettem, a flakon oldalán kicsit lecsurgott és tényleg mar, jó 10 percig folyattam kezemre a vizet, se forró, se hideg nem volt jó, kicsit megijedtem, de aztán elmúlt a vörösödés.

Mivel a napokban nem főztem, nem volt sok mosatlan sem, de a héten már nem úszom meg a főzést, így a mosogatást sem. A salátástálnál nagyobb edényem nem volt, így beruháztam egy szép vidám sárga tálra...nagyon fontos ilyen esetekben a szín meghatározása...mert ugye a mosogatás amúgy is lehangoló míg el nem fogy a sok edény...de, ettől a virító sárgától szinte nyári hangulatba kerülök :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails