2023. március 15., szerda

Csirkés jégsaláta

 


2 főre:

- 1 kis fej jégsaláta megmosva, apróra tépkedve


- öntet: 1-2 citrom kifacsarva, ízlés szerint cukrozni és vízzel hígítani


- salátára önteni, lehet ecettel is, én jobb szeretem citrommal


- fél csirkemell apró kockára vágva, ízesíteni, majd serpenyőben libazsíron pár perc alatt megsütni


- 2 szelet kenyér apró kockára vágva, serpenyőben kevés libazsíron megpirítani


- 1 db kaliforniai paprika vékony csíkokra szelve


- mindent összekeverni és rögtön tálalni, mert a saláta összeesik az öntettől




2 megjegyzés:

Vera írta...

Guszta... Rég olvastam mi van a cicával..
Tudom tudsz kötni.. namármost ezért a zokni sem akadály...El sem tudom képzelni, mit szutyogtam, hogy nem értem... Hidd el könnyű..Érdekel irj rám, kiirom a videot, simán el lehet késziteni elsőre...és nem olyan sokat tiprodrni, rágodni rajta mint én...
Megkérdezhetem milyen blogot találtál nálam? érdekelne...Nálunk... akiket én olvasok... 2-3 blog...és kész... de arra sincs válasz legtöbbször ha irok...

csipike írta...

Azt nem tudom mikor lesz rá időm, de vannak ilyen kötőtűim, vettem egyszer körbekötéshez, ami aztán abbamaradt. Cirmike jól van köszönöm érdeklődésedet. :-)
Foltról foltra, kirándulós ahogy olvastam.

Related Posts with Thumbnails