2016. december 28., szerda

Így teltek az ünnepek

Ilyen díszek lettek a hímzésből.


Az idei fenyő, rózsaszínes árnyalatban.


Kolléganőimtől kaptam :-)
Egyiküket elkapta a kreativitás és hóembert készített zokniból,
nagyon ügyes! :-)


Világítós angyalka.


Szenteste Unokatesóméknál :-)
A fenyőjük!


Asztal közép dísze.


Mindenki névre szóló mézest kapott :-)
Nagyon puha mézes, 
most is voltak írókás díszítéssel, amit Keresztlányom alkotott!

Menü:
- kacsaaprólékból húsleves csigatésztával
- sült kacsák
- bundás csirkemell - gyerekek kedvence, ezért mindig van :-)
- sült hurka, kolbász
- burgonyapüré
- befőtt és savanyúság
- édes és sós sütemények

Minden nagyon finom volt, én a leves, a kacsasült és somlói után kidőltem :-)

 



Másnap Keresztanyunál voltunk!
Fenyője :-)

Menü:
- halászlé
- sült hal
- töltött bébi pulyka egyben sütve
- narancsos hús római tálban
- édes és sós sütemények

Mindenki vitte haza az elemózsiát, feltankolt minket Keresztanyu,
 egyszerűen képtelenség ennyit enni :-)

Halászlé


Bacon köntösben sült a pulyka, isteni finom puha lett!


Gyerekek kedvence a narancsos hús,
elmaradhatatlan a menüből! :-)


Én még tudtam volna fotózni, de fellázadt a család,
hogy elég már :-)


4 megjegyzés:

Csenga írta...

Nagyon jók lettek a képek! Megint karácsonyi hangulatom lett :-) (És megint megéheztem:D )

Aloha írta...

Szerencsés, Boldog új évet kívánok neked és szeretteidnek! :-)

csipike írta...

Köszönjük! :-)
Nektek is minden szépet és jót, vidámságot 2017-re! :-)

csipike írta...

Köszi! :-)

Related Posts with Thumbnails