2016. március 6., vasárnap

Madárháló

Elkészült a horgolt madárhálóm! 

Védem a területemet a parlagi galambok ellen, elszemtelenedtek,
én meg nem hagyom magam :-)

Az ötlet onnan jött, hogy láttam egy zöld hálóval védett erkélyt, lehet kapni, nem is drága, csak nekem túl sűrű szövésű.
Én meg szeretnék szép érett paradicsomot, meg folyton termő epret, amihez szikrázó napsütés kell.
Ezért elkezdtem gondolkodni és íme az eredmény itt látható.



Csak egy hibája van, hogy a szárítókötél magasságáig ér.
Egy vehemens mérges galamb nagyon begurult, hogy nem jut be az erkélyre.
Addig addig próbált különböző repülési technikát, erről, arról repülve, hogy sikerült neki átrepülni, hogy az a.... :-)
Ez persze engem nem tántorít el a további horgolástól,
legfeljebb fúrunk magasabbra egy rögzítő pálcát.
Az említett erkélyen is a plafonról lóg le a háló, lehet hogy nem véletlen készül 4*5 m méretben.


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails