2014. augusztus 7., csütörtök

Gulyás csirkefarhátból



Aki szereti a cuppogós csontos husikat, nos íme ;-)

- a farhátról levágtam a zsírosabb részeket és félbe vágtam, hogy kisebbek legyenek

- finomra vágott hagymán megpirítottam őket, sóztam, pirospaprikával meghintettem, csipet köményt szórtam rá és felöntöttem vízzel

- karikára szelt sárgarépát és petrezselyemgyökeret, zöldjét is tettem hozzá

- kockára vágott krumpli és egy paprika nagyobb cikkekre vágva is mehet a gulyásba

- fedővel letakarva, takarékon készre főztem - közben megkóstoltam, hogy elég ízes e

- 1 tojás, csipet só és annyi liszt amennyit felvesz, kevés vízzel közepesen lágy tésztát kevertem

- majd nagyobb lyukú reszelőn beleszaggattam a levesbe, pár perc és megfőtt

A csirke összes részével főztem már gulyást, fenséges finom, könnyű de laktatós egytálétel.



Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails