2014. július 9., szerda

Lecsóhoz


Olyan szépen kellegették magukat a takaros méretű patisszonok, hogy vettem egyet. Nagyon szeretem az ízét, eddig csak bundázva sütöttem. Bővítenem kell a repertoárt, hogy minél több étel készüljön belőle.

Első körben lecsóba került.

Paprikával együtt tettem bele, nagyjából egyformán puhultak meg.

- finomra vágott hagymát pirítani

- majd bele a feldarabolt paprika, felkockázott patisszon

- pici víz alá, sózni és lefedve párolni, néha megkavarni

- addig meghámozni a paradicsomot, cikkekre vágni

- mehet a paprikához - én picit cukrozom mert édeskésen szeretem

- fedő alatt tovább párolni, majd fedő nélkül készre főzni - finom szaftos legyen

Nagyon finom volt így!

No és látni már kicsi ici pici paradicsomot! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails