2013. augusztus 10., szombat

Szörp...szörp...szörp :-)



Szörpből áll a világ! :-) Imádom...legyen nyár vagy tél...mindig jöhet.

Drága Nagymamám volt ennek mestere, meggyből, málnából készítette, mennyei finom volt. Az volt az igazi bio szörp!

Találtam Katinál egy receptet, ami igen szimpatikus http://makacskakonyhaja.blogspot.hu/2013/07/meggyszorp-hidegen.html

Idén már nem sok meggy van, de majd jövőre aki kedvet érez hozzá, feltétlen próbálja meg elkészíteni ;-)

Aki egyszer rászokott, nincs visszaút :-)

Sajnos már pár éve nincs Mamika szörpje. Próbálgattam én a bolti szörpöket, de azok...hááát...

Aztán egyszer a bio boltban kincsre leltem...igazi mézes szörpök sorakoztak előttem a polcon mindenféle gyümölcsből...felcsillant a szemem...megdobbant a kicsi szívem...és törzsvásárló lettem :-)

Nem sokkal kerül többe mint a műszörp és sokkal egészségesebb és valódi gyümölcsből van, nem pedig ízfokozó kitudjamikbőláll.

Jelenleg földieper és málna a favorit :-)




Nálunk ma is tombolt a hőség 35 fok körül, néha úgy érzem sosem jön el a hűvös szellő...pedig nagyon várom.

2 megjegyzés:

Kati írta...

Én is szeretem a szörpöket:) Köszi, hogy megemlítettél:)

csipike írta...

Szívesen! :-)

Related Posts with Thumbnails