2015. június 29., hétfő

Kirepültek a bagoly fiókák!

Már egy ideje lehetett hallani őket esténként, ahogy kérik az elemózsiát.
Ma viszont láttam is őket :-)
Tündéri 2 fióka!
Nyávogó hang egész közelről hallatszott,
kimentem az erkélyre és előttünk a platánfa tetején egy igen vékonyka ágon volt az egyik.


Attrakcióóóóó... :-) repülni kéne, de hogy s mint??


Akkor láttam, hogy a tesója a háztetőn van, ő is oda szeretett volna jutni.
Mivel a baglyok sötétben kelnek útra, nem a legjobb fotó, ezért bejelöltem.


Átrepült...nagy volt a boldogság :-)
A tömb előtt is van egy nagy fa, arra repkedtek át, oda és vissza,
picit repülnek, még gyakorlatlanok,
az egyik szülő megleste őket a tömb széléről, aztán elrepült gondolom élelemért.
Elveszíteni nem fogja őket, mert olyan sipítozós hangjuk van :-)
Bejelöltem őket, utána már olyan sötét lett, hogy nem látni a fotókon, hiába világosítottam ki a képeket.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails