2014. május 12., hétfő

Házitündér

Előkerült a zóna lista. Valahogy megint elúsztam :-/...ezért erőt vettem magamon és elkezdtem a tavaszi nagytakarítást.

Eddig bevált ez a zóna takarítás, látványosan halad és egyre szebb a lakás. Bevallom a téli sötét estéken nincs semmi kedvem még 15 percig sem sikálni...így szép fokozatosan elmaradt a napi zónázás...és még komolyabb lelkiválságot sem okozott nálam, hogy lassacskán kialakultak itt is, ott is a kupacok, amik egyre csak nőttek és nőttek...Kukori is megirígyelné tőlem :-)



Most viszont így tavasszal, másképp érzi az ember, vágyik a frissesség, tisztaság érzésére. Persze eddig sem evett meg a kosz, hétvégente elvégzem a szokásos teendőket, csak ez a mindenhol lomtalanítás, kipakolós, portalanításos nagytakarítást nem szeretem egyszerre végezni napokig. Időm sincs...kedvem meg főleg nincs hozzá...csak így szépen apránként.

Úgy keltem fel, hogy eshet, fújhat bármi lehet, de ma akkor is ablakpucolás lesz! Ezt egy nap alatt szeretem letudni, függönymosással társítva.


Olvastam, hogy 30 vagy 60 dolgot selejtezz ki! Ez nagyon jó! Bátorítok mindenkit a lomtalanításra!

Mivel a kupacaimat fel kellett számolnom, ezért én a beépített szekrényből selejteztem...nem számoltam, de 4 szatyorral vittem le a kukába. Rögtön lett üres helyem, ahová pakolhatok :-)

Az erkély plafonja pókhálózva, szőnyegek, huzatfogók kimosva.

No nem, nem....nem 1 nap alatt végeztem! Erre volt 3 napom, 1 nap szabim, és a hétvége.

Nem szeretném így végezni ;-)


Jövő héttől indul a heti beosztásom. Ami általában 1 helységre vonatkozik...nekem most változatosságra van szükségem...no meg, hogy mindenhol haladjon és látványos legyen, ezért naponta más, más helységben végzem a 15 percet.
Persze lesz olyan nap, mikor fáradtabb leszek, aznap kihagyom, majd folytatom 1-2 nap múlva ha kedvem lesz :-)

Már javulás látható, kupacok eltűntek, ablak, függöny ragyog.

Sokan inkább egyszerre végeznek el mindent, nem szeretik elaprózni. Viszont saját tapasztalatom alapján, egyáltalán nem rossz a zónázás. Amíg csináltam, mindig rend volt és jobban vigyáztam rá, hogy rögtön elpakoljak mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails