2011. október 18., kedd

Lecsó galuskával


A lecsó receptje már szerepel, így nem ismétlem. Viszont galuskával még sosem ettem... most sem ettem volna, ha nem látom meg a no saltyn, csak ott belefőzték a lecsóba...én nem mertem :-)...azért tarhonyásan jobban ízlik ;-)

A napokban valahogy így éreztem magam lefagynak a fülecskéim is, dehogy októberben téli kabátban kell lenni :-O nem is emlékszem rá, volt e ilyen.


Házitündér 4.hét előszoba: Igen, igen folytatódik, kicsit elmaradtam, néha kimarad egy hét a blogolásból, így csúszik a tempó. Előszobafal rendbeszedése és letörlése volt ma.

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Még én sem ettem sosem galuskával, de nagyon jó ötlet:) A lecsó szaftos, nagyon jól passzol hozzá a galuska.

csipike írta...

Egy próbát megér ;-)

Related Posts with Thumbnails