2012. április 23., hétfő

Heti terv

Tegnap este a másik blogomon, az új dizájnos kezelőfelület fogadott :-O ...azt sem tudtam merre mi van...lassacskán megnéztem, hogy minden megvan e :-)...megvan minden, kicsit furcsa.
A probléma a bejegyzésnél volt, nem lehetett sorközt alkalmazni, próbáltam újra szerkeszteni, de egybefolyt a kép és szöveg :-/
Ma újult erővel kutakodtam a régi kezelőfelület visszaállításán, megleltem és végre normálisan megszerkesztettem a bejegyzést.




Házitündér - szoba


- telefonos polcon rendet tenni és letörölni

- szekrény 1-2 polcán rendet tenni és portalanítani

- fehérneműs fiókokban rendet tenni

- ágyak mögött kiporszívózni - ezt majd hétvégén

- heti menü megtervezése

- bevásárlólista megírása

- fogászat - már megvan az időpontom, mert itt is 2-3 hét mire fogadnak - igen, én is félek mint mindenki :-)...csak egy tömés lesz, ez nem fáj, úgyhogy már bátran megyek...a fogkövet már leszedte, az sem fájt, akkor...csak utána olyan érzékenyek a fogak és fogíny, hogy aznap nem kívántam enni, másnap már semmi gond nem volt.


Kertészeti naptár -

- szobanövények átültetése is időszerű

- kezdjük el a rózsák metszését

- legalkalmasabb időpont a fűmagvak elvetésére - sekélyen gereblyézzük be a talajba és döngöljük le. A területet tartsuk folyamatosan nedvesen. Árnyékos helyre ne ültessünk füvet, mert nem lesz szép gyepes terület.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails