2016. augusztus 3., szerda

Idei kedvenc jégkrémek

Ezen a nyáron új kedvenceim lettek, 
fenséges finomak!

Újabb hőség jön, épp kedvező akciókat lehet kifogni,
úgyhogy hajrá jégkrémek.

Csokis meggyes
csoki, finom fanyar meggy ízzel


Epres
kedvenc gyümölcsöm


Citromos
fagyiban is szeretem, finom hűs hatása van,
főleg más gyümölcsössel kombinálva


Csokis brownis
ami brutál csokis
és
Rákóczi túrós
nagyon finom, nekem kicsit vaníliás, de kompenzálja a fahéjas íz,
mivel az alsó fele fahéjas.


Csokis inspiráció
a szélén egy centis vaníliás íz,
középen teljes mellszélességben csokiiis


Rios erdei gyümölcsös és marcipános 
ez a márka tavalyi kedvencem,
marcipánost idén kóstoltam, vanília íz miatt nem lett kedvencem,
az erdeivel azért lecsúszott :-)


Ez egyéni ízvilág, nekem most ezek jöttek be, kísérletezgetek én is,
melyik milyen. 
Rengeteg variációban árulják,
kár lenne kihagyni ezeket a hűs nyalánkságokat.



 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails