2015. május 31., vasárnap

Olvasni jó

Megható macskatörténetek


Megindító, kedves, illetve humoros történetek macskákról, 
mindazoknak, akik szeretik ezeket a bohóckodó, barátságos, ragaszkodó és 
mégis oly önálló teremtéseket, és azoknak, akik nem
 azért, hogy megkedveljék őket.


Sírtam is, nevettem is...
17 évig volt cicám, gyönyörű sziámi hatalmas nagy egyéniségével...


Azt  mondják, amikor meghalsz, 
és felmész a mennybe, 
ahány kutyád és macskád volt életed során, 
mind odarohan, hogy találkozzék veled.
Addig a napig nyugodjanak békében.

(Kinky Friedman)



2 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy cicás barát vagy... nem találtam képet a cicádról... Tegyél ki, kérhetem?Köszönöm a köszöntésedet... valóban engem megnyugtat mikor ide ülök a gép elé, és a blogok közt olvasgatok, nézelődöm...

    VálaszTörlés
  2. Meg kutyás is ;-)
    A cicám már régen átkelt a szivárványhídon :-(, van róla rengeteg fotó, de azok hagyományos fotók, ezért nem kerültek ide fel. Egyszerre veszítettem el a kutyámmal, nagyon megviselt, azóta sincs állatkám.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails