2015. május 7., csütörtök

Olvasni jó!





Rátaláltam Martinelli Olvasónaplóm blogjára,
egyik kedvenc írója Szilvási Lajos.
Anyukám könyvei között is legalább 12 Szilvási kötetet számoltam.
Régebben olvastam tőle pár könyvet, 
egyik kedvencemet
- Egymás szemében -
most ismét elolvastam.
Tini koromban én is naplót írtam, 
 ezért tetszett meg akkoriban Szilvásinak ez a regénye.



Fábián Attila és Ventus Tamara önmagukat és egymást
- társat a magányosságuk ellen -
keresik a XX.század utolsó negyedének kapujában, 
olyan társadalmi atmoszférában, amely megannyi ellentmondással hat
kiforratlan kamaszaira, rákényszerítve őket,
hogy ítélkezzenek a felnőttek világa fölött
 
 
.

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm és örülök, hogy valami jót is hoz a naplóm :)

    VálaszTörlés
  2. Már sorakoznak az elolvasni való könyvek és felkerülnek a blogba, hátha mások is kedvet kapnak az olvasáshoz ;-)
    Azt sem tudtam, hogy léteznek ilyen könyves blogok, sokkal nagyobb reklámot kellene nekik csinálni.

    VálaszTörlés
  3. Egymás szemében, óóó, 1986-ban talált rám az első igazi szerelem, őt is Attilának hívták. Egyszerre olvastuk a könyvet, utána megbeszéltük, így még frenetikusabb volt az az élmény, ami látod máig megmaradt az emlékezetemben❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon romantikus és szép emlék! ;-)

      Törlés

Related Posts with Thumbnails