2014. április 9., szerda

Mini kert első üdvöskéi és...

Mini kert első virága egy bíbor muskátli - kolléganőmtől kaptam -, és vettem 2 százszorszépet.
Ők már szabadban vannak, bírják a hűvöset...talán :-)

Van 2 gyönyörű paradicsom palántám is, élvezik a szobai klímát, öntözgetem, ők pedig növögetnek.

Vettem még 2 büdöskét, 2 verbénát, 1 piros virágot (nemtom a nevét).
Ők is a szobai klímát élvezik egyelőre.


Nem szeretem a V kivágást, most viszont egy ilyen bordó mellénykét kötöttem.
Milyen jó, hogy ennyi fonalam van a régi szép időkből, szorgalmasan kötögethetem őket.


Az ujjához lekötöttem 5-5 szemet a szélén és a kívánt magasságig egyenest kötöttem.
Majd felvettem tűre az ujja kivágás szemeit és 4-5 sor után kezdtem folyamatosan fogyasztani a szemeket.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails