2013. november 5., kedd

Denevérujjú...

Nem tétlenkedtem ám, ennél már jóval több megkötve ;-) ...csak a képpel elmaradtam...



Mindig veszek ilyen virágot, sosem bírom ki...most épp sárgát.


Bent is van, kint is van az erkélyen ebben a jó időben. - bár ma zuhog az eső -


Nagyon ritkán sikerült másod virágzást elérnem...az ablakban pihentetem virágzás után.
Sajnos ennek ellenére is igen rövid életű nálam.
Nem tudom mi a titka, hogy tovább tartson.




Nos...ennyire haladtam, hogy készen lett.
Bár szűkebb lett mint terveztem, kicsit lazább bővebbre gondoltam...ez már ilyen marad, mert én le nem bontom az tuti biztos :-)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy:)
    Lánykoromban én is nagyon sokat kötögettem, pulóvert, mellényt,sálat, párnahuzatot - ami egyébként most nagy divat, de most sem időm se türelmem nem lenne.

    VálaszTörlés
  2. Jó lett a blúz, ügyes vagy:) Nekem csak annyi a bajom a denevérújjú blúzokkal, hogy alig lehet begyömöszölni a kabátba, idegesít:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails